niedziela, 1 czerwca 2014

L`Oreal, Color Riche, eliksir do ust w kolorze Molto Mauve 500.


Poniesiona falą promocji w Rossmanie zaszalałam. Dziś przedstawiam jedno z dzieci tego szaleństwa.
Do wypróbowania eliksirów podchodziłam długo, lecz regularna cena mnie zniechęcała (54,99 w Rossmanie). Gdy już dotarłam do szafy L`Oreala chwyciłam kolor na podstawie naklejki.

Samo opakowanie przypomina mi trochę lakier do paznokci, jest ładne eleganckie. Pomimo noszenia w kosmetyczce nie traci koloru. Dodatkowo kolor produktu jest oznaczony aż w trzech miejscach więc łatwo go sklasyfikować.


Aplikator w formie miękkiej, giętkiej gąbeczki dość pokaźnych rozmiarów ale nadal wygodnej.


Kolor jest wspaniały, na moich ustach wyglądach bardzo naturalnie. Świetnie się trzyma (spokojnie około 3 godzin w moim wykonaniu to wyczyn:)) i co najważniejsze nie klei się! Dodatkowo fajnie nawilża moje usta.
Swatche na łąpce:

 I na ustach: (tu z góry przepraszam za ich stan alergia mi dokucza):



Podsumowując, produkt polecam serdecznie. Uważam że jest wart swojej ceny nawet bez promocji!

1 komentarz:

  1. Hej! Jak sobie radzisz z alergią na ustach? Mam podobną. Masz coś sprawdzonego co pomaga?

    OdpowiedzUsuń